در نخستین روز از هفته دولت میز خدمت اداره کل بهزیستی استان با حضور دکتر عزیزنژاد مدیر کل، معاونین بهزیستی استان، مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر و به صورت همزمان با سایر دستگاه های اجرایی در مصلی نماز جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این برنامه خدمت‌رسانی که همزمان با اولین روز از هفته دولت برگزار شد دکتر عزیزنژاد مدیر کل ، معاونین بهزیستی استان و مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر به صورت چهره به چهره از نزدیک در جریان مشکلات و درخواستهای مراجعه کنندگان قرار گرفتند و دستورات لازم و پیگیری ها را در این زمینه در دستور کار قرار دادند.

دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر  در حاشیه این برنامه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت:این اقدام به منظور ارائه خدمات مستقیم به مردم، شنیدن مشکلات و درخواست‌های آنان، و تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان صورت گرفته است.  

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر این برنامه را  نشان‌دهنده تعهد مسئولان به پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مردم دانست.

شایان ذکر است دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن بازدید میدانی از میز خدمت بهزیستی  از مدیر کل، معاونین و مسئولان بهزیستی استان جهت پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم و جامعه هدف قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در این برنامه سایر دستگاههای اجرایی در استان و شهرستانها به صورت همزمان در این برنامه پاسخگوی درخواستهای مردم بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد